Części do silnika M-72

Skocz do:Karter,Korbowód,Cylindry,Rozrząd,Pompa olejowa

Lp. Nazwa Opis Cena [zł]
1. Dekiel pokrywy karteru Nowy, przykrywa aparat zapłonowy, sprzedaż tylko z pokrywą karteru, cena za komplet 180,00
2. Simmering wałka rozrządu Wymiar 15 mm / 30 mm / 7 mm 4,50
3. Śruba sprężynująca Czterokątna, dociska kopułę aparatu zapłonowego 21,00
4. Rura odpowietrzająca   22,00
5. Obudowa metalowa wału rozrządu z simmeringiem Montowany do pokrywy przedniej z simmeringiem 15 mm / 30 mm / 7 mm 15,00
6. Pokrywa karteru Aluminiowa 70,00
7. Szpilka katreru Krótka, mocuje karter z uchwytem ramy, gwint M8x1,5 i M8x1 5,00
8. Uszczelka karteru Papierowa. Monataż między karterem a pokrywą przednią karteru 6,00
9. Szpilka karteru łączy sprężynę dociskającą aparat zapłonowy z pokrywą karteru, wymiar M5x1 4,00
10. Szpilka pokrywy karteru Łączy dekiel pokrywy karteru z pokrywą karteru 7,00
11. Pokrywa podpory przedniej wału Stalowa, z lejkiem smarującym, montowana do podpory przedniej 35,00
12. Łożysko wału kulkowe Typ 206, wymiar 72 mm / 35 mm / 17 mm  15,00
13. Podpora wału przednia Stalowa, sama wytłoczka - kosz na łożysko 45,00
14. Tulejka ślizgowa wału Brązowa lub żeliwna, wprasowywana do karteru, łożyskuj wał rozrządczy 28,00
15. Karter silnika Nowy, nieuzbrojony 320,00
16. Obejma prądnicy Mocowana do karteru 32,00
17. Oring prądnicy Między karterem a pradnicą 2,00
18. Pokrywa komory zaworowej   12,00
19. Uszczelka pokrywy komory zaworowej Korkowa lub gumowa 10,00
20. Korek zaślepiający Zaślepia komorę koła zębatego napędu pompy olejowej 32,00
21. Uchwyt oporowy prądnicy Dociska prądnicę do karteru 25,00
22. Szpilka karteru Łączy skrzynię biegów z karterem, gwint M8x1 i M8x1,5 4,00
23. Bagnet oleju   25,00
24. Szpilka karteru Krótka, mocuje cylinder do karteru bez nakrętki, gwint M8x1 i M8x1,5 5,00
25. Szpilka karteru Długa, mocuje cylinder do karteru, gwint M10x1,5 i M10x1 7,00
26a. Misa olejowa Stalowa, płytka z wytłoczeniem na pompę, bez korka spustowego 32,00
26b. Misa olejowa Aluminiowa, odlew, głeboka, zwiększa ilość oleju w silniku 150,00
27. Uszczelka korka spustowego misy olejowej Aluminiowa lub miedziana 1,00
28. Korek spustowy misy oleju Stalowy 4,00
29. Uszczelka misy Korkowa 12,00
30. Uszczelka karteru Papierowa, montaż pomiędzy katrerem a podporą tylnią 3,00
31a. Podpora tylnia wału Aluminiowa, sam odlew. Do wersji z uszczelką filcową 88,00
31b. Podpora tylnia wału Z zamontowanym simmeringiem 95,00
31c. Podpora tylnia wału Sam odlew pod simering 90,00
32a. Uszczelka filcowa Uszczelnia wał korbowy 7,00
32b. Simmering podpory tylniej wału Wymiar 50 mm / 65 mm 7,00
Do góry

Lp. Nazwa Opis Cena [zł]
39a. Wał korbowy kompletny Nowy 850,00
39b. Wał korbowy kompletny Po regeneracji 5800
40. Podkładka dociskowa   5,00
41. Podkładka zabezpieczająca   9,00
42. Koło zębate rozrządu małe W sprzedaży tylko w komplecie z dużym kołem rozrządu (nr 80), cena za komplet 130,00
43a. Rozrzutnik oleju Rynnowy, montowany do wału, nowy 45,00
43b. Rozrzutnik oleju Rynnowy, montowany do wału, używany w dobrym stanie 35,00
44. Przeciwwaga wału przednia   120,00
45. Klin małego koła rozrządu Montaż na wale korbowym 3,00
46. Tulejka główki korbowodu Średnica 21 mm, przecięta fabrycznie. Pasuje do wszystkich typów tłoków. Po wprasowaniu wymaga dalszej obróbki rozwiertakiem nastawnym 5,00
47. Zabezpieczenie sprężyste sworznia tłoka Średnica 21 mm. Pasuje do wszystkich typów tłoków. 1,50
48. Sworzeń tłokowy Średnica 21 mm. Pasuje do wszystkich typów tłoków. 12,00
49a. Tłok nominalny Goły tłok, wymiar od 77,92 do 77,98 mm 40,00
49b. Tłok nominalny Z pierścieniami, wymiar od 77,92 do 77,98 mm 55,00
49c. Tłok I szlif Goły tłok, wymiar od 78,12 do 78,18 mm 40,00
49d. Tłok I szlif Z pierścieniami, wymiar od 78,12 do 78,18 mm 55,00
49e. Tłok II szlif Goły tłok, wymiar od 78,42 do 78,48 mm 40,00
49f. Tłok II szlif Z pierścieniami, wymiar od 78,42 do 78,48 mm 56,00
50a. Pierścienie nominalne Wymiar 78,0 (4 kompresyjne + 4 olejowe) 30,00
50b. Pierścienie remontowe I szlif Wymiar 78,2 (4 kompresyjne + 4 olejowe) 30,00
50c. Pierścienie remontowe II szlif Wymiar 78,5 (4 kompresyjne + 4 olejowe) 32,00
51. Korbowód wału   100,00
52. Przeciwwaga środkowa   80,00
53. Przeciwwaga tylnia   130,00
54. Klin koła zamachowego Pasuje do wszystkich typów kół zamachowych. 5,00
55. Podkładka sprzężynująca Dosiska podkładkę łożyska do łożyska 30,00
56. Podkładka łożyska   15,00
57a. Koło zamachowe kompletne Wysokość kołnierza 22 mm, średnica czopu 50 mm, waga 5,5 kg. Nowe 220,00
57b. Koło zamachowe kompletne Wysokość kołnierza 22 mm, średnica czopu 50 mm, waga 5,5 kg. Po regeneracji 150,00
58. Prowadnica tarcz ciernych Montaż do koła zamachowego przez właczenie na gorąco 6,00
59. Podkładka płaska zabezpieczejąca śrubę Montaż pod śrubę sześciokątną. Zaginana po dokręceniu śruby. Posiada dwa noski zaginane do otworu 5,00
60. Śruba sześciokątna Mocująca koło zamachowe z wałem korbowym 12,00
Do góry

Lp. Nazwa Opis Cena [zł]
61a. Głowica prawa Typowo w sprzedaży w komplecie z lewą. Cena za komplet nowych 350,00
61b. Głowica prawa Typowo w sprzedaży w komplecie z lewą. Cena za komplet używanych 200,00
62. Uszczelka głowicy Aluminiowa, montaż między głowicą a cylindrem 7,00
63. Cylinder prawy Z zaworami i sprężynami 480,00
64. Szpilka gaźnika Mocuje gaźnik do cylindra, gwint M8x1,5 i M8x1 4,00
65. Uszczelka termiczna gaźnika Tektura gruba prasowana, montaż między głowica a gaźnikiem 2,50
66. Uszczelka cylindra Papierowa lub kringelitowa, montaż między cylindrem a karterem 4,50
67. Cylinder lewy Z zaworami i sprężynami 450,00
68a. Głowica lewa Typowo w sprzedaży w komplecie z prawš. Cena za komplet nowych 350,00
68b. Głowica lewa Typowo w sprzedaży w komplecie z prawš. Cena za komplet używanych 200,00
69. Podkładka śruby głowicy Gruba, średnica 8 mm 2,00
70a. Śruba głowicy Łeb czterokątny 7,00
70b. Śruba głowicy Łeb sześciokątny 4,00
71. Zestaw naprawczy Nominalny. W skład wchodzą: 2 cylindry uzbrojone, 2 tłoki starej produkcji z pierścieniami, 2 sworznie śr. 21 mm i 4 zabezpieczenia. 1150,00
Do góry

Lp. Nazwa Opis Cena [zł]
79. Rozdzielacz ciśnienia gazu (odma) Stalowy 32,00
80. Duże koło rozrządu W sprzedaży tylko w komplecie z małym kołem rozrządu (nr 42), cena za komplet 130,00
81. Koło zębate prądnicy   40,00
82. Klin koła zębatego prądnicy   3,00
83. Podkładka Dociska łożysko wałka rozrządu 15,00
84. Klin dużego koła rozrządu Montaż na wale rozrządu 3,00
85. Wał rozrządu Stary typ 380,00
86. Wał rozrządu Nowy typ 220,00
87. Popychacz zaworowy Razem ze śrubą 89 i nakrętkš, cena za komplet 45,00
88. Tuleja popychacza   20,00
89. Śruba regulacyjna popychacza Z nakrętką, M8x1 12,00
90. Podkładka kwadratowa Dociska tuleję popychacza do karteru 7,00
91. Klin zabezpieczający zawór Montaż na zawór 9 mm 5,00
92. Miska dolna sprężyny zaworowej   8,00
93. Sprężyna zaworu   12,00
94. Miska górna sprężyny zaworowej   7,00
95. Podkładka uszczelniająca   2,00
96. Zawór Zawór ssący i wydechowy są zamienne 17,00
97. Przednie łożysko rozrządu Typ 205 52 mm / 25 mm / 15 mm 15,00
Do góry

Lp. Nazwa Opis Cena [zł]
110. Koło zębate napędu pompy Przekazuje napęd z wałka rozrządu na pompę poprzez wał napędu pompy. Montaż pod wałkiem rozrządu w karterze. 25,00
111. Wał napędu pompy Przekrój kwadratowy, łaczy koło zębate wały rozrządu z pompą 15,00
112. Uszczelka pompy oleju   3,00
113. Pompa oleju Kopletna 120,00
114. Sito pompy Mocowanie dwoma śrubami do korpusu pompy 22,00
Do góry

Części nieuwzględnione w cenniku dostępne są na indywidualne zamówienie.
Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego.


© Sowiet-Moto 2004
Ostatnia aktualizacja